Priznavajući ključnu ulogu koju školsko obrazovanje ima u pripremi mladih za svijet koji se temelji na visokoj tehnologiji, ovaj izvještaj određuje dvije različite, ali istovremeno komplementarne perspektive digitalnog obrazovanja: Razvoj digitalnih kompetencija relevantnih za učenike i nastavnike s jedne strane, i pedagoško korištenje tehnologija za podršku, poboljšanje i transformisanje učenja i podučavanja s druge strane.
Izvještaj daje pokazatelje razvoja digitalne kompetencije učenika kroz školske programe, digitalne kompetencije za učitelja, ocjenu digitalnih kompetencija učenika i korištenje tehnologije za ocjenu uopšteno, te na kraju, na strateške pristupe digitalnim kompetencijama i posebno politike koje podržavaju škole u ovom pitanju.
Dok četiri glavna poglavlja donosiocima politika, istraživačima i obrazovnoj zajednici pružaju uporedne informacije o trenutnim politikama školovanja o digitalnom obrazovanju u Evropi, dodaci dodaju konkretne podatke po državama, školskim programima, okvirima kompetencija učitelja, strategijama i agencijama najvišeg nivoa podrške digitalnom obrazovanju u školama Evrope.
Izvještaj obuhvata digitalno obrazovanje na osnovnim i opštim (nižim i gornjim) srednjim nivoima obrazovanja za školsku 2018./19 godinu, u 38 evropskih zemalja (43 obrazovna sistema) koje učestvuju u EU programu Erasmus +. Obuhvata svih 28 država članica EU, kao i Albaniju, Bosnu i Hercegovinu, Švicarsku, Island, Lihtenštajn, Crnu Goru, Sjevernu Makedoniju, Norvešku, Srbiju i Tursku.
SEP
2019