Ovaj „Eurydice“ izvještaj fokusira se na obrazovanje i obuku odraslih u Evropi. Izvještaj istražuje trenutne pristupe promociji cjeloživotnog učenja, s posebnim naglaskom na politike i mjere koje podržavaju odrasle osobe s niskim nivoom vještina i kvalifikacija u pristupu mogućnostima učenja. Polazeći od niza kvantitativnih indikatora koji se odnose na obrazovanje i obuku odraslih (Poglavlje 1), izvještaj ispituje nacionalne aranžmane za koordinaciju politika i mjera za učenje odraslih (Poglavlje 2). Zatim se u izvještaju navodi pregled programa subvencioniranih od strane država koji nastoje pružiti mogućnosti odraslima da unaprijede svoje vještine i kvalifikacije (Poglavlje 3). Izvještaj se bavi i pitanjem finansijske podrške, obraćajući posebnu pažnju na finansijske podsticaje za grupe sa niskim nivoom kvalifikacija (Poglavlje 4). Pristupi postizanju fleksibilnih puteva učenja predstavljaju još jedno područje istraživanja (Poglavlje 5). Nakon toga slijedi analiza aranžmana za priznavanje i potvrđivanje neformalnog i informalnog učenja (Poglavlje 6). Izvještaj konačno razmatra u kojoj mjeri aktivnosti podizanja svijesti i informiranja (Poglavlje 7) i usluge usmjeravanja (Poglavlje 8) podupiru dostupnu ponudu učenja. Glavni izvor izvještaja su informacije o politikama prikupljene od nacionalnih jedinica Eurydice, koje predstavljaju 42 sistema obrazovanja i obuke u 37 evropskih zemalja. Ovi podaci su dopunjeni kvalitativnim i kvantitativnim podacima drugih organizacija, uključujući Cedefop, Eurostat i OECD.
SEP
2021