
Kakav je pristup evropskih država pri procjeni rezultata učenika u osnovnim predmetima (pismenost/jezik, matematika i naučni predmeti )? Na koji način se mjeri mogućnost zapošljavanja diplomanata? Ovaj Izvještaj odnosi se na ova i druga pitanja koji sadrži 35 ažuriranih strukturnih pokazatelja u šest oblasti obrazovne politike:
- Obrazovanje i odgoj u ranom djetinjstvu;
- Postignuti rezultati u osnovnim predmetima;
- Rano napuštanje obrazovanja i osposobljavanja;
- Više obrazovanje;
- Zapošljivost diplomiranih studenata i
- Mobilnost učenja.
Ovaj Izvještaj također dodatno pruža kratak pregled glavnih reformi koje su sprovedene od 2014/15 školske/akademske godine u navedenim oblastima politika. Dio informacija u ovom Izvještaju koji se tiču država članica EU objavljen je u Monitoru obrazovanja i osposobljavanja 2020.
Ažuriranje za 2020. godinu pokriva države članice EU, kao i Veliku Britaniju, Bosnu i Hercegovinu, Island, Lihtenštajn, Crnu Goru, Sjevernu Makedoniju, Norvešku, Srbiju i Tursku.
DEC
2020