Da li ste znali da što je veća količina vremena poučavanja određenog predmeta može doprinijeti da se postigne veći interes učenika za tim predmetom i da se kao posljedica toga, učenje može također poboljšati?
Ne samo kvaliteta nastave nego i vrijeme raspolaganja za učenje mogu imati pozitivan učinak na učenikov proces učenja, naročito u slučaju učenika koji se nalaze u nepovoljnom položaju.
Ovaj izvještaj o vremenu nastave analizira preporučeno minimalno vrijeme izučavanja u obveznom opštem obrazovanju u punom radnom vremenu u 43 europska obrazovna isitema za 2017/18 godinu.
Posebna pažnja posvećuje se čitanju, pisanju i književnosti, matematici, prirodnim i društvenim naukama.
Izvještaj navodi kako su čitanje, pisanje i književnost predmetno područje koje zauzima najveći dio vremena nastave, posebno u osnovnom obrazovanju. Matematika predstavlja drugi najveći udio vremena nastave. Njegov se udio smanjuje na sekundarnom nivou u korist drugih predmeta kao što su strani jezici.
Pored usporedne analize, izvještaj uključuje nacionalne dijagrame koji ilustriraju podatke po zemlji i predmetu koji su zajednički prikupljali Eurydice i NESLI mreža.
JUN
2018