Učitelji igraju ključnu ulogu u procesu učenja i prenošenja plodnog iskustva za sve učenike. Pandemija, koja je odgovorna za brzi prelaz učenja licem u lice na učenje na daljinu tzv. „on-line“ učenje dodatno su naglasili uticaj nastavnog kadra i njihov ključni doprinos našim društvima. Sa jedne strane, uloga i značaj nastavnog kadra se razvija kako se javljaju novi zahtjevi i očekivanja, zajedno s novim odgovornostima, s druge strane, ova profesija već nekoliko godina prolazi kroz profesionalnu krizu. Državni i evropski kreatori obrazovnih politika rade na razvoju rješenja za ublažavanje uticaja nedostataka nastavnog kadra tako i na održavanju visokih standarda nastave. Ovaj izvještaj,koji se primarno odnosi na nastavnike nižih srednjih škola (ISCED 2), doprinosi raspravi o nastavnom kadru u Evropi i pruža dokaze o politikama i praksama koji se primjenjuju u ovom području evropskog obrazovanja. Također ovaj „Eurydice“ izvještaj kombinuje podatke o zakonodavstvu koji se odnosi na nastavni kadar u Evropi s podacima o praksi i percepciji učitelja iz međunarodne ankete OECD-a o poučavanju i učenju (TALIS). Ova dva izvora podataka zajedno rasvjetljuju uticaj koji državne politike imaju na ponašanje učitelja. Također izvještaj pruža osnove za reforme u ovoj oblasti utemeljene na dokazima. Izvještaj pokriva svih 27 država članica EU, kao i veliku Britaniju, Albaniju, Bosnu i Hercegovinu, Švicarsku, Island, Lihtenštajn, Crnu Goru, Sjevernu Makedoniju, Norvešku, Srbiju i Tursku.
MAR
2021